back to top
27.7 C
Trikala
Τρίτη, 23 Ιουλίου, 2024
ΑρχικήΤοπικάΗ ΡΑΣ δεν έδωσε στον ΟΣΕ έγκριση ασφάλειας για τη γραμμή «Παλαιοφάρσαλος...

Η ΡΑΣ δεν έδωσε στον ΟΣΕ έγκριση ασφάλειας για τη γραμμή «Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα» – Τι απαντά ο οργανισμός

Σχετικά Άρθρα

Ποια χωριά της Θεσσαλίας «κάηκαν»

Δέκατη πέμπτη συνεχόμενη μέρα πολύ υψηλών θερμοκρασιών ήταν η Δευτέρα (22/7)...

Πέθανε ο εφοπλιστής Σπύρος Πολέμης

Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 86 ετών ο...

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας απαντά στο ΚΚΕ για τη λειτουργία της Πολιτικής Προστασίας

Απάντηση σε όσα αναφέρθηκαν σε πρόσφατη ανακοίνωσή της Επιτροπής...

Μετά τους 40 βαθμούς Κελσίου έρχονται βροχές και καταιγίδες στα Τρίκαλα

Την πολυπόθητη ανάσα δροσιάς αναμένουν από αύριο Τρίτη οι...

Ημ/νια:

Πολλά επεισόδια αναμένεται να έχει η κόντρα που έχει ξεσπάσει μεταξύ του ΟΣΕ και της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) αναφορικά με το αίτημα ασφαλείας του ΟΣΕ για τη λειτουργία συγκεκριμένων σιδηροδρομικών γραμμών.

Η τραγωδία στα Τέμπη φαίνεται πως δεν θορύβησε αρκετά τους αρμόδιους και ακόμη μια φορά η ασφάλεια των πολιτών κρέμεται από μια κλωστή.

Το αίτημα του ΟΣΕ για επικαιροποίηση της έγκρισης ασφαλείας των σιδηροδρομικών γραμμών που έχουν υποστεί σημαντικές καταστροφές από τις κακοκαιρίες Daniel και Elias, αν’αμεσα τους και το τμήμα  «Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα» απορρίφθηκε από τη ΡΑΣ.

Όπως καταγράφεται στην απόφαση της Ολομέλειας στα σιδηροδρομικά τμήματα που επλήγησαν από τις δύο θεομηνίες, υπήρξαν ουσιώδεις μεταβολές λόγω των σοβαρών ζημιών που «προκλήθηκαν στα υποσυστήματα υποδομής, του παρατρόχιου ελέγχου-χειρισμού και της σηματοδότησης».

Η απάντηση του ΟΣΕ

«Ο ΟΣΕ, αναφερόμενος στην επιστολή 2252/20-6-2024 της ΡΑΣ, με θέμα την Επικαιροποίηση Έγκρισης Ασφάλειας του Διαχειριστή Υποδομής και τη δημοσιότητα που ορισμένοι προσπάθησαν να επιβάλουν για μια καθόλα τυπική διαδικασία που αφορά την αφαίρεση από το Πιστοποιητικό, συγκεκριμένων ανενεργών τμημάτων της σιδηροδρομικής υποδομής που έχουν καταστραφεί από την θεομηνία DANIEL και το τμήμα  «Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα» επισημαίνει τα ακόλουθα:

Είναι απορίας άξιο το όψιμο ενδιαφέρον κύκλων της αντιπολίτευσης να αναδείξουν ως μείζον θέμα ασφαλείας μία τυπική διαδικασία που αμφότεροι ΟΣΕ και ΡΑΣ είχαν υποχρέωση σύμφωνα με ευρωπαϊκούς κανονισμούς να υλοποιήσουν.

Αναρωτιέται ο λογικά σκεπτόμενος πολίτης αν ήταν ποτέ δυνατόν ο ΟΣΕ αλλά και η ΡΑΣ να εξακολουθούν να περιλαμβάνουν στο ενεργό σιδηροδρομικό δίκτυο τμήματα κατεστραμμένα από μια θεομηνία, τα οποία ήδη έχουν ενταχθεί σε πρόγραμμα οριστικής αποκατάστασης.

Αναρωτιόμαστε λοιπόν, από την απόφαση της ΡΑΣ ποιά τμήματα του δικτύου κλείνουν; Μήπως εκείνα που ο ΟΣΕ, δεδομένων των συνθηκών της υποδομής και με κύριο γνώμονα την ασφάλεια σύμφωνα και με τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς, δεν λειτουργεί εδώ και μήνες;».

Ροή Ειδήσεων

geogreen
tsililis