back to top
21.7 C
Trikala
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου, 2024
ΑρχικήOpinionsΙΩΑΝΝΑ ΛΙΟΥΤΑ :Δεύτερη ακριβότερη χώρα στην Ευρωζώνη η Ελλάδα

ΙΩΑΝΝΑ ΛΙΟΥΤΑ :Δεύτερη ακριβότερη χώρα στην Ευρωζώνη η Ελλάδα

Σχετικά Άρθρα

Συνελήφθη απατεώνας που προσποιούμενος γιατρό πήρε 4.500 ευρώ από Τρικαλινό!

Από την Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Τρικάλων εξιχνιάστηκαν -2- περιπτώσεις απάτης...

Εντυπωσιακό: Ο κομήτης C/2023 A3 Tsuchinshan-ATLAS πάνω από τα Μετέωρα

Μπροστά σε ένα φαινόμενο που προκάλεσε δέος βρέθηκαν οι...

Ημ/νια:

Στην Ραδιοφωνική Λέσχη 97,6 fm στα Τρίκαλα και στον Λάζαρο Μάμαλη
 
Κανένα μέτρο δεν εξήγγειλε ο Πρωθυπουργός για την ακρίβεια
Στον στιγμιαίο καφέ η Ελλάδα είναι 17% ακριβότερη, στα δημητριακά 15%, στα ανθρακούχα αναψυκτικά 15%.
Ο αλεσμένος καφές είναι 50% ακριβότερος, το βούτυρο 54%, η μαργαρίνη 60% και οι χαρτοπετσέτες 100%, ενώ η μέση διαφορά στα ακριβότερα προϊόντα είναι 61%.
Συνολικά, από τη σύγκριση τιμών σε 41 κατηγορίες επώνυμων τυποποιημένων προϊόντων σούπερ μάρκετ προκύπτει ότι η Ελλάδα είναι η δεύτερη ακριβότερη χώρα στην Ευρωζώνη μετά το Βέλγιο, ενώ τα εισοδήματα των πολιτών της είναι από τα χαμηλότερα.
 Μέσα σε ένα χρόνο η τιμή του καφέ στις διεθνείς αγορές ανατιμήθηκε κατά 67%, του κακάο 159% του γάλακτος 19%, των τυροκομικών 12,1%, η τιμή στον χυμό πορτοκαλιού αυξήθηκε κατά 40%, ενώ τα τσάι 20%, το βούτυρο 65% και τα πουλερικά 13,3%.
 Σε περιόδους κρίσης οι μεγάλες πολυεθνικές και εγχώριες επιχειρήσεις αυξάνουν υπέρμετρα το mark up σε σχέση με την αύξηση του κόστους παραγωγής.
Βεβαίως αυτό επιτυγχάνεται γιατί η Κυβέρνηση το επιτρέπει
ΙΝΚΑ ΕΡΕΥΝΑ
«Το 93,5% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι δεν είναι ικανοποιημένο με τα μέτρα που έχει λάβει η κυβέρνηση για την αντιμετώπιση της ακρίβειας
Το 68,9% των ερωτηθέντων απαντά ότι έχει επηρεαστεί πολύ από την ακρίβεια τους τελευταίους 12 μήνες, το 25,4% αρκετά, ενώ μόλις το 0,4% καθόλου.

Το 97,2% έχει παρατηρήσει τη μεγαλύτερη αύξηση τιμών στα τρόφιμα, το 69,2% στα καύσιμα και το 87,8% στην ενέργεια.
Το 81,4% έχει περιορίσει τις εξόδους και την ψυχαγωγία, το 77% αναζητά προσφορές και εκπτώσεις, το 71,5% επιλέγει φθηνότερα προϊόντα και το 69,7% αγοράζει λιγότερα προϊόντα

Ροή Ειδήσεων

geogreen