back to top
18.7 C
Trikala
Τετάρτη, 17 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΤοπικάΚαι ο ΒΟΑΚ στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Και ο ΒΟΑΚ στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Σχετικά Άρθρα

Έκρηξη σε νυχτερινό κέντρο διασκέδασης στον Βόλο

Ισχυρή έκρηξη σημειώθηκε το βράδυ της Δευτέρας στις 11.30...

Καιρός – Κολυδάς: Πτώση της θερμοκρασίας άνω των 10°C τις επόμενες ημέρες – Η τάση για το Πάσχα

Σταδιακή πτώση της θερμοκρασίας θα σημειωθεί τις επόμενες ημέρες στη χώρα,...

Οδηγίες για να έχεις πάντα δουλειά – Τα επαγγέλματα του μέλλοντος στην Ελλάδα

Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις πλησιάζουν και ένα από τα θέματα το οποίο...

Βρέθηκε ζωντανή η αγνοούμενη γυναίκα στο Καρποχώρι Καρδίτσας

Ζωντανή βρέθηκε η ηλικιωμένη γυναίκα από το Καρποχώρι που...

Ημ/νια:

Προσωρινός ανάδοχος για την κατασκευή του τμήματος του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) και συγκεκριμένα στο τμήμα Χανιά – Ηράκλειο αναδείχθηκε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.

Σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστου Σταϊκούρα που αναρτήθηκε στη Διαύγεια εγκρίθηκε το πρακτικό εξέτασης των φακέλων της οικονομικής προσφοράς για το έργο «Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Βόρειου Οδικού άξονα Κρήτης (Β.Ο.Α.Κ.) στο τμήμα Χανιά-Ηράκλειο».

Σύμφωνα με την απόφαση προσωρινός ανάδοχος αναδείχθηκε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Στην κατάταξη δεύτερη ήρθε η κοινοπταξία των «Άκτωρ Παραχωρήσεις – Mytilineos».

Με χαμηλοτερη βαθμολογία ήρθε στην τρίτη θέση η «Ένωση Ιδομενέας», δηλαδή το σχήμα των εταιρειών «AVAX – EGIS – MERIDIAM».

Η βαθμολογία

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με βάση τα κριτήρια, όπως αναφέρεται στη σχετική απόφαση του υπουργού υποδομών,  έδωσε την καλύτερη οικονομική προσφορά για την κατασκευή του οδικού άξονα καθώς και την κρατική επιδότηση για την κάλυψη των διοδίων με τη βαθμολογία της. Απέσπασε την υψηλότερη βαθμολογία (1), το σχήμα Άκτωρ Παραχωρήσεις – Mytilineos (0,965) και το τρίτο σχήμα  (0,799).

Αξίζει να σημειωθεί ότι η αποσφράγιση των οικονομικών προσφορών έγινε στα τέλη Ιανουαρίου, με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ να έχει υποβάλλει την καλύτερη οικονομική προσφορά.

Σε ό,τι αφορά τα επόμενα βήματα αυτό που προβλέπεται είναι ο προσωρινός ανάδοχος να παραλάβει την προαναφερόμενη απόφαση, ενώ δικαίωμα προδικαστικής προσφυγής κατά της απόφασης υπάρχει εντός 10 ημερών, από την κοινοποίηση της απόφασης.

Έπειτα θα ακολουθήσει η διαδικασία οριστικοποίησης των συμβατικών εγγράφων, η έγκριση της σύμβασης παραχώρησης από το Ελεγκτικό Συνέδριο, η υπογραφή της και η κύρωση της από τη Βουλή. Ακολουθεί η έναρξη των εργασιών μελέτης κι έπειτα η κατασκευή του έργου.

Η παραχώρηση

Η περίοδος παραχώρησης του οδικού άξονα είναι 35 έτη, εκ των οποίων έως πέντε έτη (έως 60 μήνες) είναι η περίοδος μελετών – κατασκευών.

Το κατασκευαστικό κόστος του έργου ανέρχεται στα 1,8 δισ. ευρώ.

Το μήκος του οδικού άξονα είναι 157 χλμ και σε αυτό περιλαμβάνεται επίσης η κατασκευή:

– 2 λωρίδων κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με ΛΕΑ

– 26 σηράγγων

– 10,80 χλμ. νέων γεφυρών, 23 εκ των οποίων υπερβαίνουν τα 100 μέτρα μήκος

– 20 νέων ανισόπεδων κόμβων και αναβάθμιση των υπαρχόντων 18 ανισόπεδων κόμβων στις Παρακάμψεις Χανίων, Ρεθύμνου, Ηρακλείου.

Ροή Ειδήσεων

geogreen