back to top
25.1 C
Trikala
Σάββατο, 13 Ιουλίου, 2024
ΑρχικήΕλλάδαΠοιες μάρκες δεν έχουν πουλήσει ούτε ένα καινούργιο αυτοκίνητο στην Ελλάδα;

Ποιες μάρκες δεν έχουν πουλήσει ούτε ένα καινούργιο αυτοκίνητο στην Ελλάδα;

Σχετικά Άρθρα

Νέες περιπτώσεις απάτης στα Τρίκαλα – Στέλνουν SMS μέσω WhatsApp – Πώς ενεργούν οι δράστες

Νέες περιπτώσεις απάτης καταγράφονται τα τελευταία 24ωρα στα Τρίκαλα....

Κλιματισμός ή ανοιχτά παράθυρα – Πότε καις λιγότερο καύσιμο

Με τις ζέστες του καλοκαιριού να έχουν ήδη ξεκινήσει,...

Ημ/νια:

Η συντριπτική πλειονότητα των αυτοκινητοβιομηχανιών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας έχουν καταφέρει να ταξινομήσουν – πολλά ή λίγα – καινούργια αυτοκίνητα. Υπάρχουν, ωστόσο, και αυτές που οι πωλήσεις τους είναι μηδενικές.

Με άνοδο 10,9% έκλεισε το πρώτο εξάμηνο του 2024 η ελληνική αγορά αυτοκινήτου, όταν και σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία ταξινομήθηκαν 78.045 αυτοκίνητα, έναντι των 70.362 του αντίστοιχου διαστήματος του 2023.

Την κούρσα των πωλήσεων ηγήθηκε η Toyota η οποία το διάστημα Ιανουάριος-Ιούνιος 2024 έσπασε το φράγμα των 13.000 καινούργιων αυτοκινήτων, ενώ πολύ καλή εμπορική πορεία κατέγραψαν και άλλες μάρκες όπως η Peugeot, η Citroen και η Suzuki.

Στον αντίποδα, το πρώτο εξάμηνο του έτους υπήρξαν κάποιες αυτοκινητοβιομηχανίες που δεν κατάφεραν να συμπεριλάβουν το όνομά τους στη λίστα των ελληνικών ταξινομήσεων, με τις πωλήσεις τους να είναι κυριολεκτικά μηδενικές.

Φυσικά, πρόκειται για μάρκες που δεν απευθύνονται σε όλα τα βαλάντια, δεδομένου ότι οι τιμές των μοντέλων τους είναι… εξαψήφιες.

Δια της απουσίας της λάμπει η Rolls-Royce που το αντίστοιχο διάστημα του 2023 είχε ταξινομήσει μια Cullinan, αλλά και η Bugatti με την Aston Martin, με τις δύο τελευταίες να μην έχουν εκπροσώπηση στη χώρα μας.

Πολύ κοντά στο να μείνουν δίχως ταξινομήσεις το Α’ εξάμηνο του 2024 βρέθηκαν και οι Lotus, Lamborghini και Ferrari, αλλά λίγο πριν το κλείσιμο της συγκεκριμένης περιόδου είδαν κάποια μοντέλα τους να παίρνουν ελληνικές πινακίδες.

Ειδικότερα, η Lotus ταξινόμησε δύο αυτοκίνητα (ένα τον Μάιο και έναν τον Ιούνιο), ενώ η Lamborghini (Ιούνιο) μία Revuelto, η οποία αποτελεί τον διάδοχο της Aventador και το ισχυρότερο μοντέλo που έχει κατασκευάσει ποτέ η μάρκα από τη Sant’Agata Bolognese (διαβάστε περισσότερα εδώ).

Πρόκειται για ένα plug-in υβρικό supercar με βενζινοκινητήρα V12 6,5 λίτρων ο οποίος επικουρείται από τρία ηλεκτρικά μοτέρ, παράγοντας συνδυαστικά 1.015 ίππους. Η επιτάχυνση στα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε μόλις 2,5 δλ. και η τελική ταχύτητα υπερβαίνει τα 350 χλμ./ώρα.

Όσον αφορά στη Ferrari, αυτή τον περασμένο Μάιο ταξινόμησε μία 296 GTB. Το μοντέλο αποτελεί μια plug-in υβριδική υλοποίηση, η οποία συνδυάζει τη λειτουργία ενός V6 κινητήρα χωρητικότητας 2.992 κ.εκ. με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, αποδίδοντας 830 ίππους.Ολοκληρώνει το σπριντ 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 330 χλμ./ώρα.

Ροή Ειδήσεων

geogreen
tsililis