back to top
27.7 C
Trikala
Τρίτη, 23 Ιουλίου, 2024
ΑρχικήΕλλάδαΣκρέκας: Έχουν ενταχθεί ήδη πάνω από 650 προϊόντα στο πρόγραμμα «μόνιμης μείωσης...

Σκρέκας: Έχουν ενταχθεί ήδη πάνω από 650 προϊόντα στο πρόγραμμα «μόνιμης μείωσης τιμών»

Σχετικά Άρθρα

Ημ/νια:

Νέα επίσκεψη σε σούπερ μάρκετ πραγματοποίησε νωρίς το πρωί της Πέμπτης ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, προκειμένου να παρακολουθήσει την πορεία του προγράμματος της «μόνιμης μείωσης τιμών».

Αυτή τη φορά, από υποκατάστημα του σούπερ μάρκετ Μασούτη, στο Γαλάτσι, ο κ. Σκρέκας πέρασε από όλους τους διαδρόμους, είδε πως κυμαίνονται οι τιμές και μεταξύ άλλων σημείωσε πως η πορεία του προγράμματος έχει ξεπεράσει τον αρχικό στόχο της κυβέρνησης, που ήταν τα 500 προϊόντα, έχοντας μέχρι χθες ενταχθεί 650 προϊόντα από 53 εταιρίες στο πρόγραμμα.

Αξίζει να σημειωθεί πως όπως τόνισε ο υπουργός ο επόμενος στόχος είναι τα 1.000 προϊόντα που καλύπτουν βασικές ανάγκες ενός νοικοκυριού. Ενώ ο υπουργός υπογράμμισε πως τα καρτελάκια μόνιμη μείωσης τιμής είναι εκείνα που υποδηλώνουν πως το αντίστοιχο προϊόν ανήκει στο πρόγραμμα και έχει μειώσει την τιμή του τουλάχιστον 5% και για τουλάχιστον 6 μήνες.

Παράλληλα ο κ. Σκρέκας πρόσθεσε πως «η μάχη για τη μείωση των τιμών συνεχίζεται σε τρεις άξονες:

Συνεχείς και εντατικοί έλεγχοι στην αγορά για αποτροπή φαινομένου αισχροκέρδειας

Πρωτοβουλία «μόνιμης μείωσης τιμής», όπου ζητάμε από τους προμηθευτές να μειώσουν σταθερά και μόνιμα της τιμή των προϊόντων τους και το «καλάθι του νοικοκυριού» που συνεχίζει και ο καταναλωτής μπορεί να βρει προϊόντα με τις χαμηλότερες τιμές ώστε να καλύψει τις καθημερινές ανάγκες».

«Είναι μία μάχη κατά της ακρίβειας η οποία θα συνεχιστεί» τόνισε ο κ. Σκρέκας προσθέτοντας πως «δεν πρόκειται να μείνουμε αμέτοχοι και να μην προσπαθήσουμε να αποτρέψουμε τα φαινόμενα αθέμιτης κερδοσκοπίας και αισχροκέρδειας».

«Αυτή τη μάχη θα την κερδίσουμε και με τη βοήθεια των καταναλωτών» υπενθυμίζοντας παράλληλα και την πλατφόρμα e-katanalotis, όπου οι καταναλωτές μπορούν να επισκέπτονται και να βλέπουν και να συγκρίνουν τις τιμές των προϊόντων στα εκάστοτε σούπερ μάρκετ και έτσι να επιλέγει να αγοράζει τα προϊόντα που τον ενδιαφέρουν εκεί που τα βρίσκει φθηνότερα. Ανακοινώνοντας παράλληλα πως σε λίγες μέρες από την ίδια εφαρμογή θα υπάρχει η δυνατότητα ο καταναλωτής να στέλνει καταγγελίες στο υπουργείο Ανάπτυξης.

Ροή Ειδήσεων

geogreen
tsililis