back to top
18.6 C
Trikala
Τρίτη, 16 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΠόλη & ΠεριφέρειαΤο 5ο Γυμνάσιο Τρικάλων στη Βαρκελώνη με Erasmus+

Το 5ο Γυμνάσιο Τρικάλων στη Βαρκελώνη με Erasmus+

Σχετικά Άρθρα

Έκρηξη σε νυχτερινό κέντρο διασκέδασης στον Βόλο

Ισχυρή έκρηξη σημειώθηκε το βράδυ της Δευτέρας στις 11.30...

Καιρός – Κολυδάς: Πτώση της θερμοκρασίας άνω των 10°C τις επόμενες ημέρες – Η τάση για το Πάσχα

Σταδιακή πτώση της θερμοκρασίας θα σημειωθεί τις επόμενες ημέρες στη χώρα,...

Οδηγίες για να έχεις πάντα δουλειά – Τα επαγγέλματα του μέλλοντος στην Ελλάδα

Οι Πανελλαδικές Εξετάσεις πλησιάζουν και ένα από τα θέματα το οποίο...

Βρέθηκε ζωντανή η αγνοούμενη γυναίκα στο Καρποχώρι Καρδίτσας

Ζωντανή βρέθηκε η ηλικιωμένη γυναίκα από το Καρποχώρι που...

Ημ/νια:

Στο πλαίσιο του εγκεκριμένου προγράμματος Erasmus+ του 5ου Γυμνασίου Τρικάλων, ‘’Ενα σχολείο για όλους” με κωδικό 2022-1- EL01 – KA122-SCH- 000072788, μέλη της παιδαγωγικής ομάδας ταξίδεψαν στην Βαρκελώνη από 30/4/2023 μέχρι 6/5/2023 και παρακολούθησαν εβδομαδιαία σειρά μαθημάτων με θέμα ΄’Ένα Ευρωπαϊκό Σχολείο για όλους”.

Η επιμόρφωση βασίστηκε κυρίως στην ενεργητική συμμετοχή των επιμορφούμενων σε εργαστηριακά μαθήματα. Η θεωρητική κατάρτιση των εμπλεκομένων στο πρόγραμμα προηγήθηκε της βιωματικής προσέγγισης.

Η συνεργασία εκπαιδευτικών από όλη την Ευρώπη υπήρξε αγαστή και αποτελεσματική. Η αλληλεπίδραση και η ανταλλαγή απόψεων και πρακτικών με καθηγητές/τριες άλλων χωρών συνέβαλαν ουσιαστικά στη διαμόρφωση κλίματος αποδοχής και συμπερίληψης του διαφορετικού στην τάξη.

Η εκπαίδευση βασίστηκε κυρίως σε θέματα όπως ποικιλομορφία στην τάξη, τα στερεότυπα και η επίδρασή τους στην συμπεριφορά και στην μάθηση. Επίσης η επιμόρφωση επεκτάθηκε και στη λήψη αποφάσεων σε τάξεις με μαθητές/τριες από διαφορετικές κουλτούρες και πώς λειτουργούν οι προκαταλήψεις.

Επιπλέον πώς να ενταχθεί στην διδασκαλία το Project Based Learning δηλαδή μαθαίνω μέσα από projects και όχι παραδοσιακά με απομνημόνευση. Μ΄αυτήν την τεχνική, οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να επιμορφωθούν στο πώς να φέρουν τον μαθητή στο κέντρο της διδασκαλίας και πώς να εντάξουν την δραματοποίηση και την ενσυναίσθηση στο έργο τους.

Τέλος ένα άλλο σημαντικότατο θέμα της εκπαίδευσης ήταν προσέγγιση, αναγνώριση και διαχείριση μαθητών/τριών με αυτισμό και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι εκπαιδευόμενοι πειραματίστηκαν στην δημιουργία Podcast για εκπαιδευτικούς και μαθησιακούς σκοπούς.

Οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν σε αυτήν τη φάση της επιμόρφωσης, κ. Καραθανάση Σταματία ΠΕ06, κ. Μιχαήλ Μαρία ΠΕ02 και κ. Ζυγουράκης Στέργιος ΠΕ03 επέστρεψαν στο σχολείο με νέες ιδέες τις οποίες κοινοποίησαν στη σχολική κοινότητα και διέχυσαν τα αποτελέσματα στην τοπική κοινωνία.

Ροή Ειδήσεων

geogreen