7.2 C
Trikala
Δευτέρα, 11 Δεκεμβρίου, 2023
ΑρχικήΠαραπολιτικάΤο Υπουργείο Ανάπτυξης ξεκινάει ελέγχους στους influencers

Το Υπουργείο Ανάπτυξης ξεκινάει ελέγχους στους influencers

Σχετικά Άρθρα

Πως τους… πετσόκοψες έτσι Σταύρο Τραγάνη!

Μέγας εκλογομάγειρας ο Σταύρος Τραγάνης μπορεί να απείχε συνειδητά...

Η πολιτική υπεραξία της συνέπειας του Γιώργου Ηλιάδη

Παρών ο Γιώργος Ηλιάδης όχι μόνο στις αλλεπάλληλες εκλογικές...

«Σάρωσε» η παράταξη της Π.Δ.Σ.Ο στις εκλογές του Οικονομικού Επιμελητηρίου στα Τρίκαλα! (Αναλυτικά αποτελέσματα)

«Σάρωσε» η παράταξη Π.Δ.Σ.Ο στις εκλογές του Οικονομικού Επιμελητηρίου στα Τρίκαλα

Μαζί με τους επισκέπτες ήρθαν και «σαρωτικοί» έλεγχοι σε καφετέριες και ταβέρνες στα Τρίκαλα

Οι έλεγχοι είναι αυστηροί προμηνύοντας ανάλογη συνέχεια μέχρι το τέλος της εορταστικής περιόδου.

Ημ/νια:

Ελέγχους των εμπορικών πρακτικών που χρησιμοποιούν οι influencers στους λογαριασμούς τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα διενεργήσει τις επόμενες εβδομάδες το Υπουργείο Ανάπτυξης, με τη συνδρομή ψηφιακών εργαλείων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, για την προστασία των καταναλωτών από παραπλανητικές εμπορικές πρακτικές.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο πανευρωπαϊκών ελέγχων που διενεργούνται στα Κράτη Μέλη της Ένωσης με πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (EU Sweeps), η Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου πρόκειται να πραγματοποιήσει ελέγχους στις εμπορικές πρακτικές που χρησιμοποιούν οι influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να προωθήσουν ή να διαθέσουν προς πώληση αγαθά και υπηρεσίες εταιρειών (brands) με τις οποίες συνεργάζονται.

Ο στόχος των πανευρωπαϊκών ελέγχων είναι διττός: πρώτον, να εντοπιστούν αναρτήσεις των influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι οποίες περιέχουν μαρτυρίες,  κριτικές  ή καταχωρήσεις που ενδεχομένως να είναι παραπλανητικές για τους καταναλωτές, επηρεάζοντας την αγοραστική τους συμπεριφορά και προκαλώντας οικονομική ζημία, και δεύτερον να επαληθεύσουν εάν οι influencers ενημερώνουν με σαφήνεια τους ακόλουθούς τους σχετικά με την ταυτότητα και τα στοιχεία επικοινωνίας της εταιρείας τους.

Remaining Time-0:00

Fullscreen

Mute

Η Ευρωπαϊκή  Επιτροπή και το Υπουργείο Ανάπτυξης καλούν τους influencers, καθώς και όλους όσοι εμπλέκονται στον κλάδο του ψηφιακού marketing, να επισκεφτούν την πλατφόρμα Influencer Legal Hub, προκειμένου να ενημερωθούν επαρκώς για τις νομικές τους υποχρεώσεις, τις θεμιτές εμπορικές πρακτικές και τα ισχύοντα Ευρωπαϊκά πρότυπα για την προστασία των καταναλωτών.

Ροή Ειδήσεων