back to top
12.7 C
Trikala
Τετάρτη, 15 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΤοπικάΑυλαία για τον 12ο Μύλο των Ξωτικών με θετικό ταμείο - ...

Αυλαία για τον 12ο Μύλο των Ξωτικών με θετικό ταμείο – Πάνω από 1.100.000 οι επισκέπτες – Τι δείχνει ο πρώτος απολογισμός

Σχετικά Άρθρα

Το χωριό της Θεσσαλίας με την εξωπραγματικά ωραία λίμνη

Πρόκειται για χωριό του νομού Λάρισας, το οποίο, από...

Το χωριό της Θεσσαλίας όπου η φύση συναντά την παράδοση

Όταν προσπαθείς να φέρεις στο μυαλό σου κάποια εικόνα...

Πόσο θα μας βασανίσει η αφρικανική σκόνη- Η πρόβλεψη

Σε «Σαχάρα» αναμένεται να μετατραπεί πάλι η χώρα μας...

Κεφάλα, Σπυράκη και αδερφός Μπελέρη στα γραφεία της ΝΟΔΕ Τρικάλων για το στοίχημα των ευρωεκλογών (φωτο)

Αλλεπάλληλες συναντήσεις και συσκέψεις περιλαμβάνει το πρόγραμμα της υφυπουργού...

Ημ/νια:

Αυλαία σήμερα το απόγευμα για τον 12ο Μύλο των Ξωτικών με συναυλία του Μιχάλη Χατζηγιάννη και τον πρώτο απολογισμό για τα αποτελέσματά του να έχει θετικό πρόσημο. Μπορεί να μην έγινε ο περσινός… κοσμοχαλασμός αλλά και φέτος η επισκεψιμότητα ήταν τέτοια που καθιστά τον Μύλο το δημοφιλέστερο χριστουγεννιάτικο θεματικό πάρκο της χώρας.

Ως προς τους αριθμούς, που παραδοσιακά είναι δουλειά του διευθύνοντα συμβούλου της e-trikala Οδυσσέα Ράπτη, αυτοί φαίνεται πως είναι ξανά εντυπωσιακοί. Ο κ. Ράπτης δήλωσε την Παρασκευή (ΛΕΣΧΗ 9,76) ότι μέχρι την Πέμπτη είχαν επισκεφθεί τον Μύλο 1.130.000 επισκέπτες αριθμός συγκρίσιμος με το 1.300.000 επισκεπτών της περσινής διοργάνωσης η οποία είχε ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αφού ήταν η πρώτη μετά την πλήρη άρση των περιοριστικών μέτρων της πανδημίας και με τον οικονομικό αέρα των πακέτων στήριξης της πραγματικής οικονομίας.

Τα λεγόμενα του Ράπτη σε συνδυασμό με τη δήλωση του προέδρου της Ένωσης Ξενοδόχων Γιάννη Κουρούπου για διανυκτερεύσεις της φετινή εορταστική περίοδο ανάλογες με τις περσινές και το μάλλον θετικό ταμείο των επαγγελματιών που πήραν περίπτερα για εμπορική εκμετάλλευση στο θεματικό πάρκο, δείχνουν ότι ο Μύλος έκανε ξανά τη δουλειά του, χωρίς αυτό βέβαια, να δημιουργεί κλίμα ευφορία για του χρόνου και του παραχρόνου, αφού στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική τουριστική αγορά είναι διαρκές στοίχημα η ανανέωση του ενδιαφέροντος των επισκεπτών και η βελτίωση του παρεχόμενου τουριστικού προϊόντος, γεγονός που δημιουργεί την αυτονόητη ανάγκη για αντιμετώπιση μελανών σημείων, όπως η υπερκοστολόγηση υπηρεσιών (τιμές δωματίων ξενοδοχείων, AIRBNB) και η ισορροπία ποιότητας- τιμών στην εστίαση .

Ροή Ειδήσεων

geogreen